21.02.2015

Սովորականներից

Երևի: Երևի էլի գրեմ որ դու կարդաս: Չգիտեմ: Էլի, չգիտեմ ինչ գրեմ: Ախր էնքան եմ ուզում լռեմ:

Լռություն:

Ինձ թվում ա մի-քիչ էլ լռեմ, կանհետանամ: Դուք էլ մի լռեք,հա՞: Չեմ ուզում խնդրեմ որ դուք լռությունը խախտեք: Ուզում եք ուղղակի խոսաք:
Կարևո՞ր եմ արդյոք: Ինչի՞ եք թողում որ մտքերս թռնեն: Ի՞նչի իմ մտքերը ունեն թևեր, իսկ ես ոչ:  Ու էս ազատությունը: Ազատությունը որը ինձ ճնշում ա: Ուզում եմ գաս: Գաս ու մտքերս բռնես: Չթողնես որ թռնեն: Կամ էլ որ գաս... մտքերս էլ թռնելու տեղ չեն ունենա:

Հասկացա:

Քիչ ա մնացել: Քեզանից քիչ ա մնացել մեջս: Բոլորի մեջ քեզանից մի բան եմ գտնում: Քեզանից վերցնում ու միանգամից ինձանով անում: Էգոիստ: Հիշում եմ: Աշունը շատ ա էկել ականջիս ասել, որ էգոիստ եմ: Էս անգամ գարունը շուտ ա էկել: Գարունը չսիրողներից եմ: Տեսնեմ էս գարունը մի բան կտա որ սիրեմ: Ձնագնդիկ էլ չխաղացինք: Իսկ ես ուզում էի: Ձմռան հետ ձնագնդիկ խաղայի:

-Հիշում ե՞ս էն օրը: Ես էի, Ձմեռը, ու ձյունը:
(գարուն)
-Գոնե լսում ե՞ս ինձ:
(գարուն, արև)
-Գոնե ասա որ չես լսում:

Ուզում եմ գնաս: Դուրս գաս մտքերիցս: Ու էլի կողքս հայտնվես: Կողքս լինես: Մեջս չէ, կողքս: Բայց մենակ իմ:

Հիշեցի:

Անըդհատ ուզում եք ապացուցեք որ էլ Ձմեռ չեմ տեսնի: Դե զզվցրիք էլի: Գիտեմ: Գիտեմ: Աշուննել կորցրեցի: Գիտեմ: Ուզում ե՞ք ափսոսամ: Էտքան շա՞տ եք ուզում:

Իրոք կարիքը ունեմ: Կարիքը ունեմ մտքերիս նման թռնելու: Ու քո նմանը լինելու:

Հ.Գ. խոստովանե՞մ, ըհըմ դու իմ համար օրինակ ես... չհասկացա թե երբ և ոնց, բայց օրինակ ես դառել:






Комментариев нет:

Отправить комментарий