26.02.2015

երբ գլխարկը սկսում ա ցավացնել

-Ասե՞մ:
-Ես՝ դու եմ, դու՝ ես եմ: Ոնց ուզես:
-Ես դու չեմ: 
-Ասա:
-Դու մենակ ես:
-Բա դու՞:
-Ես էլ եմ մենակ:
-Էս գլխարկը սկսում ա գլուխս ցավացնել:
-Դեբիլ ես դրանից ա:
-Մի վիրավորի:
-Խի՞, եսասիրությանդ կպա՞նք:
-Ասեց եսասերը:
-Հա ես էգոիստ եմ: Դու էլ ես էգոիստ:
-Բայց ես չեմ ուզում էգոիստ լինեմ:
-Էտ կապ չունի, դու մեկ ա էգոիստ ես:
-Ի՞նչ անեմ:
-Քո գործն ա, ես կապ չունեմ քո հետ:
-Ուզում եմ գնանք:
-Ես չեմ ուզում: Դու եթե ուզում ես գնա:
-Ախր... Ես քո հետ մենակ եմ: 
-Իսկ ես քո հետ չէ:
-Ի՞նչ անենք:
-Ինչ անես*
-Լռե՞մ:
-Ոնց ուզես:
-Դու սովորացրեցիր, դու սովորացրեցիր ինձ լինել քո հետ մենակ:
-Ես տենց բան չեմ արել:
-Դու ես մեղավոր:
-Ես եմ մեղավոր: 
-Կներես: Կներես:
-Չեմ ներում:
-Դու ճիշտն ես: 
-Ես ճիշտը չեմ:
-Ես վախենում եմ հայելու մեջ նայելուց:
-Էտ քո գործն ա:
-Ես մենակ քեզ եմ վստահում:
-Իսկ ես քեզ չեմ վստահում: 
-Դու չես թողում:
-Ես չեմ ուզում:
-Ես եմ ուզում:
-Էգոիստ:
-Դու էլ:
-Հա ես էլ:
-Դու չես ուզում, ես ուզում եմ: Ո՞նց անենք:
-Մենք... ես ու դու ենք: Մի մոռացի: Ես չեմ ուզենա: Դու կուզենաս:
-Դու իրան ես նման:
-Իրան իմ հետ չհամեմատես: 
-Դու սխալ ես:
-Ես ավելի լավ գիտեմ: 
-Էս անգամ չէ:
-Կթողե՞ս ես իմ տեղակ որոշեմ:
-Չեմ ուզում թողեմ: 
-Կարա՞ս հասկանաս:
-Չեմ ուզում:
-Ասում էի չէ էգոիստ եմ:
-Ախր դու էլ ես ըտենց:
-Ահհա...
-Ես վախենում եմ քո ներքին աշխարհից:
-Ինձ մեկ ա:
-Դու նման ես իրան:
-Չփորձվես իրա մասին խոսաս:
-Ինչի՞ էիր ստում:
-Ես չեմ ստել:
-Դու հենց նոր էլ ստեցիր:
-Չեմ ասի:
-Իսկ ուրիշներին կասես:
-Դու ուրիշ չես, դու՝ դու ես:
-Ճիշտ էս էլի:
-Ես ճիշտ չեմ:
-Ինչի՞ չխոսամ իրա մասին: Ինչի՞ խաբեցիր: Ու ինչի՞... ինչի՞ ինձ չսիրեցիր...
-...
-Կներես: Իմ պատճառով էլի քեզ վատ զգացիր:
-Չեմ ներում: 
-Հետաքրքիր ա ես քո պատճառով վատ զգացել եմ:
-Էտ քո գործն ա:
-Գնա՞նք:
-Դու գնա, ու ես գնամ:

Երբ ոչինչ էլ չես կարա անես: Երբ ոչինչ չես կարողանում անես: Երբ էտ գլխարկը սկսում ա ցավացնել: 






Комментариев нет:

Отправить комментарий