30.03.2013

Երջանիկ տպավորություններ...


Ողջու՜յն իմ ընթերցող:Կարոտել էի գրելը...քո համար գրելը:Եկել եմ տուն ու գրում եմ քո համար...իմ ընթերցող:Գրում եմ երջանկությամբ ու հիացմամբ:Եկել եմ Գանձասարից (երկար ճանապա՜րհ) ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐՈՒՄ...
Եթե դու չես եղել ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐՈՒՄ,միանգամից ասեմ Գանձասարի ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐՈՒՄ հիասքանչ էր:Հիմա նստած եմ ու աննդհատ ուզում եմ ինչ-որ վատ դեպք հիշել,բայց մտքովս ոչինչ չի անցնում քանի որ ես ուղղակի ԵՐՋԱՆԻԿ եմ...
Եթե դու արկածախնդիր ես,անվախ ու ընկերասեր ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐԸ քեզ համար է (փոքրիկ գովազդ)...
ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐԻ ընթացքում ավելի լավ ճանաչեցի իմ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ,քո ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ...Նոր ընկերներ ձեռք բերեցի,հին ընկներներ հետ ընկերությունը ամրապնդեցի,նոր ուսուցիչների հետ ծանոթացա (Ընկեր Անահիտ ես ձեզ շատ սիրեցի)...Եվ դա ընդամենը 5 օրում...Պատկերացնում եք եթե ճամբարը միքիչ երկարեր,երևի այդ ճամբարը չէր դիմանա:Հիմա գրում եմ,ու քթիս տակ ակամայից ծիծաղում եմ հիշում եմ Ֆրեդի,Սուրոյի,Սաքոյի,Էրոյի ու Դավոյի երգելը...(ինձ կհասկանան ճամբարականները):Հետո հիշեցի մեր չարությունները (Տիկին Մարիետ դուք մի հիշեք),մեր գիշերային խոսակցությունները (հն Նարուկ-Պարուկ),Ռուբենի պարելն ու երգելը,բա մեր
Harlem Shake-ը...այնքան բան կատարվեց...Ուզում եմ կանգնել ու բարձր գոռալ...Ա՜աաաաաաաաա
Չեմ կարողանում իմ զգացողությունները լիովին ներկայացնել այս տողերում,ամեն ինչ աչքիս քիչ է երևում,հուսով մի բան զգացիք,քանի որ մեջս եռում է ու վառվում,ախր ինչպես դա գրեմ իմ ընթերցող:

Комментариев нет:

Отправить комментарий