19.09.2012

Մենակությունը...իմ աչքերով


Ողջույն,ուզում եմ քննարկել մենակությամ առավելությունները և թերությունները:Մենակությունը բացի թերությունների ունի նաև առավելություններ…սկզբում քննարկենք առավելությունները,օրինակ երբ ես մենակ եմ ես կարողանում կենտրոնանալ,և մտքերս հասկանալ,կամ էլ ես մենակության ժամանակ կարող էս ոչ մի բանի մասին չանհանգստանամ,և լինես ազատ,…հիմա կարող է մտածեք որ դա առավելություն չէ,բայց ես այդպես եմ մտածում…կամ օրինակ ինչ որ վայրկյաններ դուք չեք ունեցել,որ ուզեցել եք առանձնանաք,և միքիչ մենակ մնաք…:Անկեղծ ասաց ես չեմ ուզում <<մենակություն>> բառը լսելիս միանգամից վախենաք և տխրեք…չէ որ ամեն ինչ ունի իր դրական կողմը,բայց չմոռանանք նաև բացասականների մասին…:Մենակությունը չի թույլատրում քեզ արտահայտվել,և մենակության սկիզբը կարող է անսովոր է,բայց հետո հաստատ տխուր է,երբ դու լավ մտածում ես հետո գալիս են այն մտքերը որոնց մասին դու չէիր ուզում մտածել,և ուղեղդ լցվում է տհաճ մտքերով…ինձ թվում է մենակության թերությունները շատ-շատ են,քան առավելությունները…և ես կսահմանափակվեմ…այսքանը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий