24.02.2013

Իմ հայրը հսկա է...առաջադրանքներ

  • Բնութագրեք հոր կերպարը:
  • Հոր կերպարը ուղղակի հայր էր...Նա սիրում եմ իր զավակին,հիանում նրանով,և ամեն ինչ անում էր,որ նա իրեն լավ զգա:Ինչ կարելի է ասել այդպիսի մարդու մասին... միայն մեկ բառ <<Հայր>> :
  • Բացատրեք այս արտահայտությունը. հայրս և մայրս այս ամենին մոտենում էին փիլիսոփայորեն:
  • Ինչ է նշանակում փիլիսոփայել...միշտ կարծում էի,որ գիտեմ բայց հիմա հասկացա,որ չեմ կարողանում բացատրել այսինքն չգիտեմ:Իմ մայրիկի օգնությամբ ես իմ կարծիքը ստեղծեցի Փիլիսոփայելու  մասին..Հիմա բուն թեմային:Իմ կարծիքով այդ արտահայտությունը նշանակում է փոխաբերական իմաստով,քանի որ իմ պատկերացմամբ փիլիսոփայելը լրիվ ուրիշ է,իսկ տեքստը կարդալուց ես հասկանում եմ որ նրանք այդքան էլ այդ հասկաի մասին չէին մտածում:Ես այդքանը հասկացա:
  •  Երբ ես համալսարան ընդունվելու տարիքում էի , սկսեցի հրաժարվել նրա հետ քայլելուց: Ես ամաչում էի լինել տոնավաճառային հրաշքի որդին և նախընտրում էի ձևացնել, թե նրա հետ ընդհանուր ոչինչ չունեմ: Մտահոգված լինելով նրա վրա սևեռված հայացքներից`  ես չէի նկատում այն տխրությունը, որը կամաց-կամաց հաստատվում էր նրա աչքերում: Այդուհետ ինձ համար ամենակարևորը աննկատ դառնալն էր: Ես չէի ուզում, որ ինձ նրա կողքին տեսնեն: Ես բացի նրա հասակից ուրիշ ոչինչ չէի նկատում նրա մեջ: - Արդարացրեք պատմվածքի հերոսին:
  • Չեմ կարողանում արդարացնել հերոսին,ինչպես դա քո հայրն է:Լավ միքիչ փորձեմ,էհհհհհ չեմ կարողանում:Ներեղություն ընկեր Հասմիկ,բայց մտքումս ոչ մի պատճառ չի գալի...
  • Տեսանյութով պատմեք, թե ինչ եք վերցրել հայրիկից ու մայրիկից, ինչ հատկանիշներով եք նման նրանց, ինչքանով են նրանք ձեր հերոսները, ինչու եք հպարտանում նրանցով:
  • Տեսանյութի համար այստեղ

Комментариев нет:

Отправить комментарий