09.02.2013

Փորձեցի ընտրել բլոգներ...


Ողջույն բոլորին:Ես պետք է գնահատեի 8-1,8-2,8-3-ի աշակերտների բլոգները և ընտրել լավագւյնները....իհարկե իմ տեսակետից:Ասեմ որ գնահատել ուրիշին շատ դժվար է,քանի որ անընդհատ մտածում ես.<<Արդյոք դու ճիշտ որոշում ես կատարել>>:Եվ այսպիսով ես ընտրել եմ 1 բլոգի 1 նյութ...
Տադադադամ...
Հիմա ինչու եմ ընտրել հենց այս նյութերը...Ասեմ,որ բլոգները ուսումնասիրելու ժամանակ շատ էին Դիջիտեքյան և Օլիմպիական նյութերը,որը շատ ուրախալի է:Ես չուզեցի ընտրել այդ  նյութերը քանի որ համոզված եմ,որ դուք տեսել եք դրանք և քննարկել եք:Ընդհանրապես նյութերի մեջ ես շատ եմ սիրում,որ կա գրողը,իր ձևը իր հոգին:Այդ ամենինչ ցույց է տալիս Աստղիկ Մամիկոնյանը...իր նյութում:Էդուարդի բլոգում միշտ ինչ-որ շարժ կա,որը հաճելի է:Նյութերը ուսուցողական են,կարելի է ասել Էդուարդը լիովին Blogger է:Հիմա դուք կմտածեք,որ Աստղիկի բլոգը ու Էդուարդի բլոգը տարբերվում են իրենց չափանիշներով,բայց իրենց բլոգերը ինձ դուր եկան առանձին-առանիձին:Անցնենք Էմմային:Էմմայի նյութերը միշտ տարբերվել են,իսկ բլոգի դիզայնը ամբողջացնում է իմ ընտրությունը:Այսքանը...եղեք ակտիվ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий