18.02.2013

Երկու ասպետ...մտորումներ



Երբ պետք է մարդիկ հասկանան որ Աստված մարդ չէ Աստված բաձարձակ էակ է:Նրա խոսքերը սովորական չեն,նրան լսելուց հետո պետք է մտածել,բայց առաջինը ենթարկվել:Չեմ կարծում,որ Աստված ուզում է մենք ուղղակի նրան ենթարկվենք,մենք պետք է հասկանանք,և հասկանալով ենթարկվենք:Հիմա,և միշտ եղել է անվստահություն մարդկանց միջև…բայց ես էլի եմ ուզում ասել Աստված մարդ չէ,Աստված բաձարձակ էակ է:Հիմա գրելով խղճվում եմ ու խճճվում:Ու հիմա եմ հասկանում թե ինչ է հավատը…հիմա բոլորի մեջ պակասում է հավատը,քանի որ մարդիկ սկսել են հավատալ միայն երդումներին և այլն:Ուր է այն հավատը,որ ուներ այն ասպետը,հիմա միայն այն ասպետներն են ովքեր անհավատ են և թամբալ:Հիմա ես ինչպիսին եմ…ես չգիտեմ:Եթե ես սկսեմ ինձ նկարագրել,ինչպես սովորական մարդ կսկսեմ ինձ գովալ,կամ մի քանի վատ բնավորության գծեր կնկարագրեմ,որը ուղղակի ձև կլինի:Ես չգիտեմ թե ինչպիսին եմ ես իրականում…հաստատ ոչ առաջին ասպետն եմ ոչ էլ երկրորդ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий