16.05.2013

Շշմելու բացահայտում...


Ողջույն ընթերցող, գրում եմ շշմած...Ինչպես գիտեք հիմա Մայիսյան հավաքի ամենաթեժ օրերն են...Մեր կրթահամալիրում շատ դպրոցներ կան, բայց ասյօր ես եղա Դպրոց-պարտեզում: Առաջին անգամ չէի Դպրոց-պարտեզում, բայց այս անգամ ես հայտնաբերեցի նոր Դպրոց-պարտեզ: Հաճելի էր և ջերմ, կարծես գնացել էի բարեկամներիս տուն... իհարկե լավ բարեկամներիս տուն: Իսկական ընտանիք էր: Սովորողները շատ կենդանի էին, ու ամենակարևորը չկաշկանդված: Շուշիում ես հասցրել էի լա՜վ ծանոթանալ 6-2  դասարանի աշակերտների հետ: Շատ հավես երեխաներ են, բարի, կամեցող ու ամենակարևորը հումորի զգացում ունեն... Դասարանները հետաքքրքիր էին, ամեն մի դասարան ուներ իր առանձնահատկությունը: Հա մոռացա ասեմ գնացել էինք դասարանով, երևի արդեն հասկացաք, որ շատ ենք ծիծաղացել...Երբ հասանք Դպրոց-պարտեզ պարտեզում ընկեր Կարինեի աշակերտներն էին, ովքեր մեզ հրավիրեցին իրենց << Փոքրիկ Իշխան>>-ին: Անհամբեր սպասում եմ այդ ներկայացմանը... Էլ ինչ պատմեմ իմ շշմելու պատմությունից: Երևի այսքանը... Ցտեսություն, եթե ուզումս ինքդ համոզվես կարող ես գնալ Դպրոց-պարտեզ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий