17.10.2012

Ալիսը հրաշքների աշխարհում...Գլուխ 6-րդ



Ալիսը հրաշքների աշխարհում
Գլուխ 6-րդ                             
Հարց 1
Եթե համեմատեք Երկիր մոլորակը այն տան հետ, ուր Ալիսը մտավ, ինչ նմանություններ ու տարբերություններ կգտնեք:
Ա…Երկիր մոլորակ…և…Խելագար տուն:Նմանություններ՝ իմ կարծիքով նմանությունը դա չլսելու ունակությունն է,նաև կարծես ամեն ինչ ռեժիմային լինի,ոչ մի փոփոխություն,ամեն օր նույնն է,ամեն մի վայրկյանը նույնը…կարծես մեր օրը  ժամ է,իսկ նրանցը  վայրկյան:Տարբերություններ՝ իմ կարծիքով տարբերություն դա,որ մեկը տուն էր,իսկ մերը մոլորակ:Այնտեղ ամեն մի կերպար,ամեն մի ափսե մի նշանակություն ուներ,ափսոս ես դեռ այդքան խելացի չեմ,որ կարողանամ հասկանալ….Ա իսկ կարող է այդ տունը տիեղերքը իսկ կերպարները մոլորակները,ովքեր չեն կարողանում միմիանց հետ զրուցել,սիկ թռչող ափսեները դա այն ամեն ինչն է ինչ կատարվում է տիեզերքում…
Հարց 2
Ովքեր են խոհարարը, դքսուհին և երեխան մեր մոլորակում:
Խոհարարը դա այն մարդկանց տեսակն է,ում օրերը նույնն են,կարելի է ասել նրանք ունեն մի ստանդարտ,որից ամեն օր copy-paste  են անում,կապ չունի ինչ դրություն է:
Դքսուհին այն մարդկանց տեսակն է,ովքեր ամենախելացիներն են,այց իրականում շատ անխելք:Նրանք աննդհատ խորհուրդներ են տալիս,որոնց չեն էլ հասկանում:
Երեխան այն մարդկանց տեսակն է ովքեր ոչինչ չհասկանալով բողոքում են,կան չէ մարդիկ,որ եթե չբողոքեն օրը օր չի:
Հարց 3
Ինչպես էր բացատրում-մեկնաբանում Կատուն իր խելագար լինելը: Համաձա՞յն ես նրա բացատրության հետ: Ինչու:
Անկեղծ ասաց այդքան էլ համաձայն չեմ…քանի որ եթե դու տարբերվում ես ուրեմն խելագար ես?ՈՉ…օրինակ երբ ես կանգնում եմ շատ մարդկանց մեջ ես պետք է տարբերվեմ,չգնալ մարդկանց հոսքի միջով,ուրեմն ես խելագարվում եմ,կամ այն մարդիկ ում մասին գրքեր են գրվում,նրանք խելագարներ են:Այսքանը…

Комментариев нет:

Отправить комментарий