24.10.2012

Աշնան գույներով...





Ոգեշնչված ողջույն:Եկել եմ աշնան գրկից, և ուզում եմ պատմել:Անկեղծ ասաց չէի կարծում,որ այդքան հաճելի կլինի:Երբ աշնան գրկում էինք,ես կարծես ամեն ինչի մասին մտածելով,ոչ մի բանի մասին չէի մտածում...ոչ թե չէի մտածում, այլ հարմոնիայի մեջ էի` տերևների աշխարհում:Աշնան բույրի մասին կարող եմ այնքան պատմել,բայց մեկ է այդ բույրը չեմ կարողանա ճիշտ հաղորդել:Գույները փորձեմ Միխայիլի լուսանկարների շնորհիվ բացատրեմ,բայց մեկ է ինձ թվում է՝ աչքով տեսնելը,զգալը ուրիշ է:Օրը բացատրել չեմ կարող,քանի որ ես զգացմունքների մասինգրել դեռ չեմ կարողանում...Ուզում եմ ասել,որ ես էլի ու էլի համոզվեցի,որ աշունը ամենառոմանտիկ տարվա եղանակն է...մի՞թե դուք համաձայն չեք?Օրինակ` երբ ես ասում եմ <<Աշուն>>,միանգամից մի քամի է գալիս,որի մեջ այնքան սեր կա,այնքան լույս...անձրևոտ լույս:Սիրում եմ գրել,խոսել,երգել Աշնան մասին...Աշնան գույների մասին...


Комментариев нет:

Отправить комментарий