19.10.2012

Ոզում եմ հասկանալ...

Ողջույն բոլորին:Հիմա ես հոգնած եկել եմ տուն,և շատ եմ ուզում հասկանալ...թե ինչներիս է պետք <<աշնանային արձակուրդները >>:Ես համոզված եմ,որ բոլոր աշակերտները        <<արձակուրդ >> բառը լսելիս հասկանում ենք՝ ժամը 13:00-ին արթնանալ,ազատություն,մտքի հանգստություն,և այլն,բայց մեր դասերի շնորհիվ իմ <<արձակուրդը>> դառնում է <<չարձակուրդ>>...քանի որ ես հենց նոր հաշվեցի և հասկացա,որ եթե մյուս շաբաթ դասի գնաի,ավելի քիչ դաս կանեի,քան հիմա պետք է անեմ...ու դուք սա կոչում եք <<արձակուրդ>>...չեմ հասկանում:Ընդհանրապես աշունը իմ կարծիքով ամենագեղեցիկ տարվա եղանակն է,և ես այդ տարվա եղանակից մեկ շաբաթ տրամադրեմ <<չարձակուրդներին>>,ավելի լավ չէ,դաս,դասերից հետո տերևներ,տերևներ,և էլի տերևներ:Չգիտեմ:Սա իմ անձնական կարծիքն է...ու նաև ես շատ վիրավորված եմ,քանի որ հենց այս շաբաթվա ընթացքում է իմ ծնունդը...Հոկտեմբերի 27-ին...արդյոք ես չպետք է զգամ այդ հաճույքը՝ գալով Մարմարյա սրահ,հնչի իմ սիրելի երաժշտությունը,և....շնորհավորանքներ....3-րդ դասարանից այդ օրը ես չեմ զգում...ու ինչներիս է պետք այս <<աշնանային արձակուրդները >>...ուզում եմ հասկանալ:

1 комментарий:

  1. Lus jan indz el a et hetaqrqir.... Ardzakurty nra hamara a vor erexan inch-vor shamanakov iran azat zga daseric u chmtaci, vor iran hesa das kuxarken.... Isk mez Тупо mer meilerin 1 amsva das en uxarkum ! U vonc petqa es hangstanam ete petqa orva 9 shamic amen 1 shamy mtnem meils stugem ?! Вся эта фигня просто апсурдно ! Orinak matemi dasatun, mer shat sireli ynker Herminen et haskanalov mez tvela yndameny 4 hat arajadranq...

    ОтветитьУдалить