29.04.2013

Տոնինոն իմ աշխարհում... Գլուխ 6-րդ



ԳԼՈՒԽ  ՎԵՑԵՐՈՐԴ
Հարց 1
Խաբեբաների աշխարհում ամենափոքրիկ ճշմարտությունն էլ ավելի շատ աղմուկ է հանում, քան ատոմային ռումբի պայթյունը: - Ինչու՞ է այդպես:
Պատասխան
Էհ, ես ինչ իմանա ինչու է այդպես, ախր դա Ջակոմոնի մտքի թռիչքի պատճառով էր, բայց ասյքան հեշտ, չէ՜ պետք է մտածել: Ամեն մարդ ունի իր ներքին օրենսգիրքը, և կարող է այդ մարդու համար ճշմարտությունը ավելի վատ էր քան ատոմային ռումբը, իսկ դուք մի մոռացեք, որ Ջակոմոնը մտածում էր միայն իր համար, այսինքն էլի եմ ասում, ով գիտի…
Հարց 2
Գտեք թագավորին վերաբերող այնպիսի տողեր (բառակապակցություններ, նախադասություններ), որոնք բացահայտում են նրան և որպես մարդ, և որպես թագավոր: Մեկնաբանեք դրանք:
Պատասխան
Ահհհհ ինչ դժվար բան եք ասում… մտածեմ-մտածեմ:
«Թագավորը թիթիզ է» կամ «Այ ինքնասրիահարված թագավոր»
Չգիտեմ Ջակոմոնի մասին կարդալուց այս նախադուսությունները միշտ մտքիս գալիս էին, ինձ թվում է այս երկու նախադասություններով ես ասեցի իմ վորաբերմունքը դեպի Ջակոմոն:
Հարց 3
Ի՞նչ էր սպասվում Կաղլիկ-Կատվին, եթե անընդհատ գրեր: Կկանգնեցնե՞ք, թե թույլ կտաք, որ շարունակի գրել, ինչու՞:
Պատասխան
Կաղլիկ-Կատուն չէր գրում, Կաղլիկ-Կատուն ասում էր իր, ցույց էր տալիս իր ձայնը, դա սովորական գրել չէ դա հոգու արտացոլանք է: Ամեն մի արարած այդպես չի կարող անկեղծանալ և ասել, իսկ եթե դու կարողացար ուրեմն դու պետք է ոչ մի քայլ հետ չքայլես, եթե քո հոգին ինչ-որ կարևոր բան է ասում, ուրեմն դու իրավունք չունես հետ քայլ անես:
Հարց 4
Երբևէ դու վտանգե՞լ ես քեզ՝ հանուն ընդհանուրի: Պատմիր:
Պատասխան
Չգիտեմ, որ գրեմ ինքնագովազդ չի լինի, լա՜վ փորձեմ հիշել:
Չեմ կարող ասել, որ ես աշխարհի ամենահամարձակ մարդն եմ, բայց եթե իմ մեջքի ետևում կանգնած լինի ինձ համար թանկ մի մարդ, և ասի «Դու կըռնաս», իհարկե ես կանեմ, էն էլ ինչքան կանեմ: Հիմա միքիչ արդարանում եմ: Եթե ինձ ինչ-որ բան դուր չի գալիս ես իմ մեջ եմ պահում, բայց եթե իմ ընկերներին դուր չի գալիս, այդ ժամանակ իմ մեջքը դատարկ է մնում, բայց մեկ-մեկ դա այդպես չի լինում ես գնում եմ ու հետ էլ չեմ նայում: Հիմա գրում-գրում եմ, բայց նորմալ պատմություն չեմ, հիշում բայց կարող եմ հաստատ ասել. «Եթե քայլեմ, հաստատ հետ չեմ գա», իսկ առաջին քայլի պահով ոչիինչ չեմ կարող անել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий