17.04.2013

Ջելսոմինոն իմ աշխարհում...ԳԼՈՒԽ ԵՐԿՐՈՐԴ


Հարց 1
Պատմիր քո կյանքում կատարվող փոփոխությունների մասին, որոնք հասնող տանձերի նման աննկատ են, բայց հաստատ լինում են:
Պատասխան
Չգիտեմ, ինձ համար փոփոխությունները ուշ թե շուտ ես միշտ նկատում եմ, իսկ այն փոփոխությունները որ չեմ  նկատում, չգիտեմ ինչպիսին են: Երևի միակ այդպիսի փոփոխությունը որը ուշ եմ հասկանում դա իմ վերաբերմունքն է: Վերաբերմունքը փոխվում է փոխվում է փուխվում և հանկարծ ՀՈՊԱ դու լավ մարդ ես,  կամ հակառակը…Այսինքն տանձերի նման:
Հարց 2
Կարելի՞ է ընդունակությունն օգտագործել ուժերը խնայելու համար: Մարդուն ինչու՞ են տրվում ընդունակություններ, ինչպե՞ ս է պետք վարվելդրանց հետ:
Պատասխան
Չեմ ուզում խոսել իմ ընդունակությունների մասին, ինձ թվում է դա միքիչ ինքնահավան արարք է, իսկ ես այդ բնավորությունը ուզում եմ իմ միջից հանել: Լա՜վ շատ եմ երկարացնում, իմ ընդունակությունները ես չգիտեմ ինչպիսին են, բայց հաստատ գիտեմ որ իմ գործը հեշտանա հաստատ կօգտագործեմ գործս հեշտացնելու համար… Երևի… էհ չգիտեմ:
Հարց 3
Ինչպե՞ս է հասարակությունն ընդունում արտասովոր երևույթները. քո կարծիքով ո՞րն է պատճառը:
Պատասխան
Ես հասարակության անդամ եմ, բայց եթե ես հանկարծ մի օր ինչ-որ արտասովոր հագուստ հագնեմ, բոլորը կսկսեն ինձ վրա մեռելի նման նայել, հիմա էտ ինչից է… չգիտեմ: Անձամբ ես էլ եթե ինչ-որ մեկը արասովոր է չգիտեմ ինչպես եմ վերաբերվում: Հիմա գրում եմ ու հասկանում, որ դա մարդկանց արտասովորությունները չեն դա մեր չարտասովրություններն են: Այս ինչ է կատարվում…ինչու՞, հիմա ոչինչ չեմ հասկանում:
Հարց 4
Արդարացրու և մեղադրիր Ջելսոմինոյին չար կատակ անելու համար:
Պատասխան
Գիտեք ինչ ես չեմ կարող Ջելսոմինոյին մեղադրել, այդքան բան ինչ ինքն էր ապրում, ինչպես արելի է մեղադևել…Հիմարություն…Կարող եմ 100000000000000000000000000000000000000 անգամ արրդարացնել բայց ոչ մեղադրել, մեղադրել կարող են միայն մեծերը, իսկ ես փոքր եմ այսինքն ես չեմ մեղադրում ես արդարացնում եմ…

Комментариев нет:

Отправить комментарий