10.04.2013

Դու մի տխրիր ես կտխրեմ...



Համո Սահյան սիրում ե՞ս...անձմաբ ես շատ :) Լավ շատ գրեցի... կարդա...

ՏԽՐՈՒԹՅՈՒՆՍ

Տխրությունս, նա...
Էլ մի հարցնի.
Նա միշտ էլ ինձ մոտ
Տաք տեղ է ճարում
Եվ օրը հազար
Հիմք է հնարում,
Որ իր գոյությունն
Արդարացնի։

Կարդացի բանաստեղծության վերնագիրը ու միանգամից հասկացա...Տխրությունս,տխրությունս,տխրությունս...Արդեն լսում եմ երժշտությունը...
Լա՜վ...
Ինչպիսի՞ն է քո տրամադրությունը...Իմը արդեն տխուր...Ու այս բանաստեղծությունը...չեմ կարողանում արտահայտվել ախր այնքան տխուր եմ :( Համո Սահյանը ամեն ինչ ասում է, ոչինչ չեմ կարողանում ավելացնել, ամեն ինչ այնքան մաքուր էր ու տեղին էր, ոչինչ չգիտեմ: Ինչ-որ մուսաս եկավ ուզում եմ հորինել... սպասեք

ՏԽՐՈՒԹՅՈՒՆՍ


Տխրություն, անիմաստ տխրություն
Ումն ե՞ս տխրություն...
Այն ես թե դու...
Ինչպիսին ես արդյոք...
Վախկոտ ես դու...
Հասկացա հասկացա...
Իմն ես տխրություն...
Ընդմիշտ ինձ հետ ես դու...
Ու մի բառ ես դու...
Տխրություն...

Ստացվե՞ց...չգիտեմ տխուր եմ ես :)








Комментариев нет:

Отправить комментарий