28.11.2014

Զգացել եմ: Զգացել եմ, որ անըդհատ դու ես մտքումս: Դու ես շարժումներումս: Դու ես իմ մեջ... ու հիմա ես դու եմ: Հաճելի է արդյոք? Այո՜... հաճելի է ունենալ Տիեզերք: Այո՜ դու իմ համար Տիեզերք ես: Ում չեմ կարողանում բացահայտել: Եթե անկեղծ, ինձ պետք էլ չի քեզ բացահայտել... չէ որ դու իմն ես, իսկ իմ միջի սերը քոնն է: Ամեն ինչ այնքան պարզ է ու անհասկանալի...

Ուզում եմ որ ֆիլմ լինի: Ես լինեմ հերոսը: Որտեղ միայն իմ մտքերը ճիշտ լինեն: Ու ես լինեմ անկեղծ... իսկ դու ճանաչես ինձ միայն անկեղծ: Ուզում եմ ամեն ինչ դժվար լինի, բայց վերջում հաստատ լինի... ամեն ինչ լինի: Ուզում եմ ամեն ինչ լինի: Ամեն ինչ իմը լինի: Չեմ ուզում ոչինչ կորցնեմ: Վախենում եմ կորցնելուց: Զարհուրում եմ... զարհուրում եմ կորցնելուց:
Չեմ վախենում որ քեզ կկորցնեմ: Ես արդեն կորցրել եմ: Անհետ կորցրել եմ: Դու մահացել ես:

Չէ՜՜՜: Դու կաս: Իմ մեջ ընդմիշտ կլինես: Տիեզերքս կլինես: Տիեզերքը կորցնել չի ստացվի (փորձել եմ):
Կարիք չեմ զգում քո ձայնը լսելու... ես արդեն լսում եմ... ականջներումս միայն քո ձայնն է:
Կարիք չեմ զգում քո երեսը տեսնելու... ես արդեն ունեմ քո երեսը իմ մեջ... Տիեզերքս դու ես:
Կարիք չեմ զգում քեզ գրկելու... ախր իմ մեջ ես: Իմ մարմինս միշտ գրկում է քեզ... գրկում, ծածկում ու պաշտպանում:
Ու կլինեմ ես անկեղծ... կսիրեմ քեզ Տիեզերք: Կլինեմ հեռու... կլինեմ մոտիկ: Կլինեմ ես, իսկ դու կլինես Տիեզերք: Իմ մեջ: Չեմ տա քեզ ոչ-ոքին: Չեմ կարող տալ: Չեմ ուզում տալ:
Չգիտես էլ որ իմ մեջ ես... որ դու՛ իմ միակ Տիեզերքն ես: Կարևորը ես գիտեմ: Կարևորը քո ձայնը լսել կարող եմ... ու կարևորը իրոք սիրում եմ քեզ... Տիեզե՜րք:

Հ.Գ. մի օր կկարդաս... հաստատ կկարդաս :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий