07.11.2012

Ալիսան հրաշքների աշխարհում...Գլուխ 10-րդ


  • Հարց 1-ին
  • Կարիք չկա երեկվա մասին պատմել, որովհետև ես ուրիշ էի: - Նկարագրեք Ալիսին այս դեպքերից առաջ և հիմա: Ինչն էր փոխվել, ինչպիսին էր Ալիսն առաջ, ինչպիսին է հիմա: Որ Ալիսն է ավելի լավը ձեզ համար և ինչու:
  • Ալիսը դեպքերից առաջ նույն Ալիսն էր,ուղղակի այն ժամանակ շատ կարոտ ուներ արկածներին,բայց Ալիսի կարծիքով ինչքը շատ էր փոխվել,ու դեպի լավը:Ընդհանրապես ինձ Ալիսի կերպարի մեջ դուր չի գալիս,որ Ալիսը կարծում էր որ ինքը ամենա-ամենան է,իհարկե այդ ամենա-ամենա հիվանդությունից բոլորս էլ տառապում ենք...բայց ինչ-թր պահեր են լինում,որ դա ուղղակի անիմաստ է:Ինձ թվում է միքիչ թեմայից հեռացա,բայց իմ կարծիքով Ալիսը այդքան էլ չի փոխվել,փոփոխություն կա,նա հասկացավ թե իրականում ինչպիսին է,բայց ավելի շատ իր միջավայրն է փոխվել քան ինքը,բայց շուտով ինքն էլ կփոխվի...
  • Հարց 2-րդ
  • Պատմեք ձեր երեկվա մասին. ինչպիսին էիք դուք առաջ և ինչպիսին եք հիմա:
  • <<Երեկ>> ամեն ինչ ուրիշ էր,նույնիսկ հոտը,ոչ թե իմ այլ ամեն ինչի:Ես <<երեկ>> երազում էի,որ գա մյուս <<օրը>>,իսկ հիմա ուզում եմ որ գա <<մյուս օրը>>:Իհարկե ի տարբերություն <<երեկվա>> ես 360աստիճան ուրիշ ձև եմ մտածում,նաև ուրիշ երազանքներ ունեմ...այնքան հետաքրքիր է մեծանալ,ես դա չեմ զգում,միայն դա զգում եմ երբ կարդում եմ օրագիրս այդ ժամանակ ուղղակի ափշանք եմ ապրում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий